خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/31 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
در صحن علنی صورت گرفت:

اقناع مشروط نانواکناری از پاسخ های وزیر کشور

نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر کشور به شرط برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه درخصوص دپوی زباله در شهرهای استان مازندران با مجمع نمایندگان استان مازندران، قانع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اصغر سلیمی در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درخصوص سوال منطقه ای ولی‌الله نانواکناری (به عنوان نماینده منتخب سوال کنندگان) با موضوع دپوی زباله در نواحی شهری شهرستان های بابلسر و فریدونکنار و شهرهای استان مازندران از وزیر کشور را قرائت کرد.



ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارات خود مطرح کرد: باید از سوی وزیر کشور تعهد ایجاد شود و حتما جلسه ای با حضور رئیس سازمان محیط زیست، وزرای کشور، روسای سازمان برناه و بودجه، جهاد کشاورزی و نیرو با مجمع نمایندگان استان مازندران درمجلس برگزار کند تا درخصوص دپوی زباله در نواحی شهری شهرستان های بابلسر و فریدونکنار و شهرهای استان مازندران چاره اندیشی شود.



بنابر این گزارش خلاصه سوال نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس بدین شرح است؛



با توجه به اینکه دپوی زباله در نواحی شهری شهرستان های بابلسر و فریدونکنار و شهرهای استان مازندران را تهدید می کند و با توجه به تذکرات مکرر به وزیر کشور و استاندار مازندران چرا اقدامی صورت نگرفته است؟/



پایان پیام

  • کد خبر : 280907
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار